Kasteelfeest DVD is uit

By 5 januari 2012 Nieuws No Comments

SVU brengt een speciale Kasteel-DVD uit, die een terugblik geeft op de afgelopen Kasteelfeesten. Weet u het nog? Feesten rond het kasteel, die zeker niet vergeten mogen worden. Dat SVU deze DVD uit kan brengen is mede mogelijk gemaakt door: Het Kreitenhuys, Vakgarage Olislagers, Martin en Corrie van de Ven en Ad van Esch Machinale Houtbewerking. Deze “Speciale Kasteel-DVD” kan daardoor verkocht worden voor de prijs van 7,50 euro. Mis hem niet. Dit gaat een collectorsitem worden. Samen met het Jubileumboek “Over het Kasteel” en de DVD “De Strijdhoef en zijn bewoners” en nu afsluitend met de feestelijke DVD over de viering rondom het 250 jarige bestaan. Een prachtig drieluik dat zeker in uw DVD/boekenkast niet mag ontbreken. Deze Kasteelfeest-DVD is alleen maar te verkrijgen bij Fotogalerie Angelique, Kreitenmolenstraat 34. Let wel: De oplage is beperkt, dus op is op en ze worden NIET bijgeperst. Ook kunt u korte fragmenten terugvinden op de DVD “Ons Unentse Jaaroverzicht 2011”, met een extra DVD erbij, die vanaf heden ook in de verkoop is op de bekende verkoopadressen. Benieuwd wat er heeft plaats gevonden in 2011 in ons actieve Unent? Koop dan beide DVD’ s. Voor meer informatie neemt u contact op met ons.

Bekijk onze video's in de filmzaal Ga naar filmzaal