‘Ons Unentse’ Jaaroverzicht 2011 is uit

By 6 januari 2012 Nieuws No Comments

SVU en Dorpsraad Udenhout presenteren voor de derde keer een jaaroverzicht. In dit jaaroverzicht laat de Dorpsraad zien wat voor hen het afgelopen jaar belangrijk was: De kunstroute, Festipet, 35 jaar Udenhoutse scoutingkalender, opening van het nieuwe Gildehuis, de Sint deed Udenhout aan, Unentse Mert en de Kersttocht. Dit zijn zomaar enkele activiteiten, nieuw en herkenbaar die u op deze DVD kunt terugzien. De samenstellers hebben helaas keuzes moeten maken, gezien de vele activiteiten die ons dorp kent. Om dit probleem op te lossen, heeft SVU besloten om aan ons 3e jaaroverzicht een EXTRA dvd toe te voegen, dus het wordt een dubbel-dvd met een 6-tal specials van 6 à 10 minuten. Maar de kosten blijven ook voor het 3e jaar 10,00 euro. Hierin komen de volgende items voor: Impressie van de Diamanten Bruiloft van Zus en Dré van Liempde, 110 jaar BS de Wichelroede, Udenhout blijft WAKKer tijdens de WAKweek, Zorgboerderij Martens, 250 jaar Kasteel de Strijdhoef met de kasteelfeesten. Ook ziet u het Koningsschieten van onze Udenhoutse gilden St.Joris en St. Antonius-St. Sebastiaan. SVU heeft een mooi en waardevol jaaroverzicht voor u filmisch kunnen vast leggen. Bij het kijken zult u aangenaam verrast zijn wat er allemaal ook dit jaar weer in ons mooie dorp heeft plaatsgevonden. Het is terecht: Udenhout, een dorp om trots op te zijn. De DVD is vanaf 6 januari 2012 te verkrijgen op de bekende adressen: FotoGalerie Angelique, Bibliotheek Udenhout en De Boerenbond.

Bekijk onze video's in de filmzaal Ga naar filmzaal